Update!yay! W/Memorial Day BBQ pics.

Sup guys, I haven’t been on here for awhile updating. But we finally got hold of Anderson’s camera. Soooo…I got updates for you guys on Richie’s car, Bonb, Big Moe’s, and a forgotten “OG” member(hint: Cash.Rules.Everything.Around.Me). We took most of these pics while we were BBQ’n at Richie’s crib chillin and shit. We got a chance to take pics of his car/progress. Then the weekend before Memorial day we took a trip down to Birmingham, AL. Picked up Bonb’s car from ChaseBays shop. Dropped it off at a location that is unknown to you guys. Sunday, Big Moe dropp ed his car off for paint..again :P. But enough talking here are the pictures of the cars and BBQ.

Photobucket
Photobucket

PG+K guard dog..”Breezy”
Photobucket

Burnt ass hot dog.lol
Photobucket
Photobucket

Richie see’s the light…
Photobucket
Photobucket

Stay Thirsty my friends
Photobucket

Fool stays on Facebook
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

You see the gold..you see it..
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Old school Apex’i “Super Megaphone”
Photobucket

Polished A/C lines
Photobucket

Big Moe’s car going to paint:
Photobucket

OG Infared Air Max 90’s
Photobucket

Richie or Vaughn Gitten Jr.?
Photobucket

Oh ok NVM..LOL..damn ya’ll look alike!
Photobucket

5-Luggin’
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Let me re-introduce myself, my name is Tony aka C.R.E.A.M. aka PGKTony and Co-owner Superb Originals. You guys probably remember that I used to have this:
thanks to "kaga photo"

But then I sold it and bought a completely stock 98 EK hatch:
Photobucket
Photobucket

Its been my daily for awhile. As I collected parts along the way..Here are pics of a few of my parts:

OEM SiR headlights
Photobucket
Photobucket

OEM Visors
Photobucket

R Crew canards powder coated black:
Photobucket
Photobucket

Innovative Black anodized w/ 75a inserts
Photobucket

Brand new 15×7 +38 Kosei K1’s
Photobucket
Photobucket

I still have more parts on the way and waiting on a painter and I’m trying to finish this by IA, but Until Then TO BE CONTINUED……………….

Advertisements

2 thoughts on “Update!yay! W/Memorial Day BBQ pics.

  1. Nope. Didn’t sell. It’s all gravy now. I’m keeping it. Got lots of people willing to help. So that’s good huh. Love you guys

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s