IMPORT ALLIANCE UPDATE 2013!

Here’s a couple pictures for now. Until I save more from Import Alliance Spring Meet 2013. ( Pictures from: stickydiljoe.com )

Fresh new chrome decal.

IA2013

Kneenan and Tony’s PY ITR’s

IA2013-2

Mr.B.Frost

bfrost

Blake’s Boosted Civic

 

 

blake

 

Chillin’ At Bon’s before we leave out.

 

 

IAkickinit

 

Caleb’s freshly painted NHBP ITR on JDM ITR wheels.

calebITR

UPDATE!

“Word to my mama, I’m out of my lima bean, don’t wanna see what that drama mean, get some Dramamine!” -Corey Gunz

Went to Track.One to put the k-bomb in Bon’s EG. TigerballZ and Big/Lil’ Moe showed up to help out also.
Thank You guys! Still has a long way to go, But luckily just little things here and there. This beast should be on the streets by April! Just in time for IA meet. PGK ALL DAY!
TrackOneShop19
TrackOneShop17
TrackOneShop13
TrackOneShop11
TrackOneShop18
TrackOneShop09

Oh Yea…Jay’s PY Type R on CCW’s!!!!!!

Nothing new

No new updates yet…everyone is hibernating right now. Richies RHD civic is sold. Everyone is buying parts slowly or waiting on parts. But ill be back with updates for bons, mine. And thats all i know for now. I got to contact everypne else. Oh and Jay picked up a integra so he has something up his sleeves. Thats it for now..love you guys

Build Update: TONY

Sup guys I got a couple pics from this weekend of us taking the motor out. I got Function7 subframe brace and Buddy Club Lug nuts coming in this week. Car should be up and running this week. I still gotta get the tires mounted and balanced. And PAINT!!!!

no particular order lol

TonysEKBuild08 by Astr0not.TonysEKBuild11 by Astr0not.TonysEKBuild10 by Astr0not.TonysEKBuild07 by Astr0not.

Update!yay! W/Memorial Day BBQ pics.

Sup guys, I haven’t been on here for awhile updating. But we finally got hold of Anderson’s camera. Soooo…I got updates for you guys on Richie’s car, Bonb, Big Moe’s, and a forgotten “OG” member(hint: Cash.Rules.Everything.Around.Me). We took most of these pics while we were BBQ’n at Richie’s crib chillin and shit. We got a chance to take pics of his car/progress. Then the weekend before Memorial day we took a trip down to Birmingham, AL. Picked up Bonb’s car from ChaseBays shop. Dropped it off at a location that is unknown to you guys. Sunday, Big Moe dropp ed his car off for paint..again :P. But enough talking here are the pictures of the cars and BBQ.

Photobucket
Photobucket

PG+K guard dog..”Breezy”
Photobucket

Burnt ass hot dog.lol
Photobucket
Photobucket

Richie see’s the light…
Photobucket
Photobucket

Stay Thirsty my friends
Photobucket

Fool stays on Facebook
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

You see the gold..you see it..
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Old school Apex’i “Super Megaphone”
Photobucket

Polished A/C lines
Photobucket

Big Moe’s car going to paint:
Photobucket

OG Infared Air Max 90′s
Photobucket

Richie or Vaughn Gitten Jr.?
Photobucket

Oh ok NVM..LOL..damn ya’ll look alike!
Photobucket

5-Luggin’
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Let me re-introduce myself, my name is Tony aka C.R.E.A.M. aka PGKTony and Co-owner Superb Originals. You guys probably remember that I used to have this:
thanks to "kaga photo"

But then I sold it and bought a completely stock 98 EK hatch:
Photobucket
Photobucket

Its been my daily for awhile. As I collected parts along the way..Here are pics of a few of my parts:

OEM SiR headlights
Photobucket
Photobucket

OEM Visors
Photobucket

R Crew canards powder coated black:
Photobucket
Photobucket

Innovative Black anodized w/ 75a inserts
Photobucket

Brand new 15×7 +38 Kosei K1′s
Photobucket
Photobucket

I still have more parts on the way and waiting on a painter and I’m trying to finish this by IA, but Until Then TO BE CONTINUED……………….